Întrebări frecvente

1. Cum procedez în cazul în care doresc expedierea telefonului prin serviciul de curierat? 

Pentru a putea trimite telefonul la noi prin serviciul de curierat, poți completa formularul de contact, alegi modelul telefonului, reparația și completezi datele personale. 

2. Se poate face reparația în regim de urgenta? 

Reparația se poate realiza în regim de urgenta contra sumei de 50 RON

3. Cât durează reparația? 

Timpul de reparație este influențat de programare, stocul disponibil și gravitatea defectului? 

4. Se mai poate repara?
 

Ca un fapt binecunoscut precum fiecare model de telefon poate fi diferit și reparațiile acestora depind de la caz la caz. Primul lucru pe care trebuie să-l facem este sa identificam defectul, iar apoi în funcție de rezultat putem determina dacă se poate sau nu repara. 

5. Care este costul unei constatări și ce timp presupune? 

Constatarea este gratuita și se poate face pe loc, excepție făcând telefoanele care au avut contact cu lichide la care timpul se poate prelungi pana la câteva zile. 

6. Care sunt ofertele? 

La reparațiile modelelor iPhone 7 și iPhone 8 ce depășesc 300 RON beneficiezi de o husa cadou. 

7. Datele vor rămâne salvate în telefon? 

Nu putem garanta ca fișierele vor rămâne stocate în memoria telefonului, de aceea recomandam sa ți le salvezi înainte de a aduce telefonul pentru reparație. 

8. Ce document îmi puteți oferi care sa ateste garanția reparației? 

Poți opta între factura și bon. 

Ce tipuri de reparații efectuam? 

Reparații telefoane clasice sau iPhone 

Curatare casti si telefoane